Keresés bejefejezése

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

 

1. Nem találok szállítási feltételekre vonatkozó információt.
2. Szeretném tudni milyen nyitva tartással működnek, hol van az üzlet, személyes átvételre van-e lehetőség.
3. A termékek üzletekben hol találhatóak meg?
4. Mikor kapom meg a csomagot?
5. Külföldön élek, hogyan és milyen költséggel tudok rendelni?
6. A rendelésem végén a fizetendő összegen felül megjelenik egy tétel; „adók összege". Ezt a tételt külön meg kell fizetnem?
7. Nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?
8. Választható szállítási lehetőségek alatt a megrendeléskor, nincs választási lehetőségem!

 

1. Nem találok szállítási feltételekre vonatkozó információt.
A szállításra vonatkozó információk az oldal alján „Általános szerződési feltételek" pontban olvashatók.

2. Szeretném tudni milyen nyitva tartással működnek, hol van az üzlet, személyes átvételre van-e lehetőség.
Webáruházunkban leadott rendelés esetén Interherb Vital Shopunkban van lehetőség személyes átvételre. (Cím: Árkád bevásárlóközpont, 1106 Budapest, Örs vezér tere 25/a I. emelet, nyitva tartás: hétfőtől péntekig 10:00-21:00, vasárnap 10:00-19:00)

Termékeinket az Interherb Vital Shopon kívül a HerbaHázban, Phoenix, Béres patika láncok üzleteiben illetve Rossmann áruházakban is elérhetők.

3. A termékek üzletekben hol találhatóak meg?
Referencia áruházainkban, a HerbaHázban (Bp. VIII. kerület Százados út 18.) hétfőtől péntekig 7:00-18:00 szombaton 9:00-13:00 között és Interherb Vital Shopban (Árkád bevásárlóközpont, 1106 Budapest, Örs vezér tere 25/a I. emelet) hétfőtől csütörtökig 10:00-21:00, péntektől vasárnapig 10:00-22:00 között  van lehetőség vásárolni. Termékeink Phoenix, Béres patika láncok üzeleteiben illetve Rossmann áruházakban is elérhetők.

4. Mikor kapom meg a csomagot?
A csomagok szállítását a GLS Hungary végzi. A 13:00 óráig leadott rendeléseket másnap reggel 8 és este 20 óra között, két alkalommal – szükség esetén telefonon egyeztetve - kísérlik meg kézbesíteni. Mód van az időzített kézbesítést kérni a futárral való egyeztetés során.
 

5. Külföldön élek, hogyan és milyen költséggel tudok rendelni?
Egyelőre csak magyarországi címre teljesítünk megrendelést.

6. A rendelésem végén a fizetendő összegen felül megjelenik egy tétel; „adók összege". Ezt a tételt külön meg kell fizetnem?
Az adók összegét számvitelileg meg kell jeleníteni, ezért szerepel külön tételként. A tételek összértéke tartalmazza ennek összegét, nem fizetendő pluszban.

7. Nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?
Kérjük, jelezze felénk e-mailben – info@interherb.hu – illetve telefonon +36 1 3 339 339 információs telefonszámunkon. Nyomon követési lehetőségünk segítségével tájékozódunk csomag helyzetéről, majd Önt is informáljuk.

8. Választható szállítási lehetőségek alatt a megrendeléskor, nincs választási lehetőségem!
Jelenleg kizárólag GLS Hungary általi szállítással tudjuk a rendeléseket teljesíteni.
Amennyiben ettől eltérő az igénye, kérjük, jelezze e-mailben – info@interherb.hu – illetve telefonon +36 1 3 339 339 információs telefonszámunkon.